Jak hodnotí První českou učebnici magie čtenáři?

Chcete se stát mágem? Zkuste to s knihou První česká učebnice magie, která vám otevře dveře do světa objevování vlastního potenciálu a netušených možností! Co na ni říkají čtenářky, které ji už mají doma?
Už od dob pradávných se setkáváme s magií, aniž bychom si to někdy uvědomovali či připustili. Pořekadla, pranostiky, pověry, atd ... (černá kočka přes cestu, pátek 13., čtyřlístek, koňská podkova, rozbité zrcadlo, zaklepávání na dřevo // já doporučuji na zuby, ty nehoří//,  atd...). Magie a čarování  - zaklínadla/zaříkadla, symboly, slova schopná přivolat na pomoc neviditelné síly ... to vše a mnoho dalšího je magie - čarování = okultismus (nauka/věda).

Kniha První česká učebnice magie pro začínající adepty, kteří se chtějí těmto praktikám věnovat, předkládá ve zjednodušené a základní formě rozdíly mezi přírodní / přirozenou (magia naturalis) a rituální / nadpřirozenou (magia innaturalis). Magie obsahuje více těchto rozdělení a třídění! Obecně nejznámějším je _ na bílou a černou magii. Ovšem ti, kteří se časem posunou ve studii dále, poznají, že toto rozdělení není vůbec přesné a tudíž zavádějící. Prvními informacemi a radami provází učebnice adepty poodhalováním této tzv. subkultury lidstva. Poukazuje na propojenost a provázanost v postupu obřadů, rituálů, které magie a čarování obnáší. Nenásilnou formou upozorňuje, jak dodržovat pravidla, která jsou pro konání důležitá! Nenechme se mýlit, ten, kdo by se chtěl opravdu hlouběji věnovat magii, musí vědět, že zahrávání si s okultními vědami nemusí přinést jen užitek. Proto je důležité, mít pro začátek nastudované základní informace. Což učebnice na výbornou splňuje. Už je pak na žákovi, aby si další vědomosti rozšiřoval dále z důvěryhodných a dostupných materiálů. Nejen internet je přeplněn těmito zaručenými informacemi, ale my - kdož se už desítky let v okultních vědách pohybujeme, víme, že jen velmi malé procento z nich se dá použít a pracovat s nimi. Přistupovat zodpovědně vůči sobě a okolí je prvotním posláním mága. Učebnici MAGIE doporučuji a věřím, že J.C. Brinar přinese i její pokračování.
Kamila Fenclová

* * * * * * *

Jsem úplný začátečník, hledala jsem nějaký ucelený, raději jednodušší návod jak začít, bez bombastických jakožetajemných řečí kolem, což mi kniha naprosto splnila! Věcně, stručně, skrovnější počet příkladů rituálů, který vhodně inspiruje k vytváření vlastních. Necítila jsem se zahlcená informacemi. Bylo znát, že knihu píše někdo, kdo se tématu věnuje již dlouho a mezi řádky lze nacítit prožití mnoha zkušeností, což prohlubuje moji důvěru v psané. Nejvíc mě potěšil střízlivý styl psaní, opravdu jen to nejdůležitější bez omáčky kolem. Seznámení se základními kameny magie (astrál, živly, čarodějnická pyramida...) stručně, ale přesto velmi logicky a vše, co magik dělá, je zdůvodněné! Knížku jsem přečetla v podstatě jedním dechem. Pro začátečníka výborná kniha.
Jsem moc ráda za koupi, děkuji. R. Vrbová

Pekný deň všetkým, volám sa Jozef, zaoberám sa odstraňovaním negatívnych energií, liečením, pracujem s energiami a zaujíma ma všetko, čo s tým súvisí.

Keďže sa mi dostala do rúk konečne PRAKTICKÁ kniha s názvom První česká učebnice mágie, tak mi nedalo nenapisat tzv. Recenziu, ktorú si táto kniha právom zaslúži.

Jej obsah je veľmi cenný materiál aj pre pokročilých. Tvrdím to, pretože ak by existovala skôr, tak by mi ušetrila veľa rokov, financií a predovšetkým neúspechov v tejto oblasti.

Všimol som si, že autorke ide o to, aby vyviedla z omylov začínajúcich adeptov a snaží sa o to, aby tzv. Mág, liečiteľ už mohol byť samostatný a to je hlavné. Nebudem tu vykraslovat spracovanie, vzhľad knihy, pretože tam sa odzrkadľuje autorkyna túžba po dokonalosti. Tak kvalitné praktické materiály obsažene v jednej knihe, som ešte nevidel. Cena? Mám pocit, že je smiešna.

V dobrom, Jozef, mág, liečiteľ