SLEVY SLEVY SLEVY – vybírejte ze zboží s akční cenou

Recenze: 77 tipů pro zdravá střeva

Toužíte najít klíče ke zdraví a zjistit, v čem se skrývá tajemství zdravého a vyživeného těla? Pak je pro vás kniha 77 tipů pro zdravá střeva tou pravou.

V poslední době se čím dál častěji můžete setkávat s pojmem střevní mikrobiom. Co to vlastně střevní mikrobiom je a do jaké míry může ovlivňovat naše zdraví, se dozvíte právě v knize 77 tipů pro zdravá střeva.

Nejdříve bych se s vámi velmi ráda podělila o to, jak jsem se ke knize dopracovala a proč jsem se těšila na její vydání. Třeba se v mém příběhu také zhlédnete, a informace, které kniha obsahuje, vám budu neocenitelným pomocníkem. V životě mě provázela řada velmi nepříjemných zdravotních potíží, od boreliózy, která mi spustila autoimunitní onemocnění, až po histaminovou intoleranci. S těmito nemocemi jsem se potýkala téměř tři roky. Nechtěla jsem se smířit s faktem, že mě neustále po jídle budou provázet potíže, jako byla zvýšená teplota, otoky, bolestivá vyrážka, migrény atd., a že budu do konce života mít omezení ve stravě. Dala jsem tedy na radu mé terapeutky a začala se zajímat o to, do jaké míry může moje zdraví ovlivnit strava a jak vlastně celý střevní mikrobiom funguje. Stálo to nemalé úsilí, ale vyplatilo se. Dnes neberu žádné léky, histaminová intolerance zmizela a hodnoty autoimunity v krvi se radikálně snížily.

Po přečetní knihy 77 tipů pro zdravá střeva jsem si řekla jediné, a to, že je škoda, že jsem ji neměla už na začátku svého pátrání a dohledávání jednotlivých souvislostí. Na jednom místě totiž najdete veškeré informace a rady, které jsem musela pracně vyhledávat a shromažďovat si je a následně dosazovat do souvislosti s mými zdravotními potížemi. Kniha je napsána srozumitelně i pro naprostého laika. Postupně se zde dozvíte, co to vlastně střevní mikrobiom je, jak funguje, co jej může poškodit, a jak moc může jeho fungování ovlivnit to, jak se stravujeme. Bonusem je spousta dotazníků, na jejichž základě můžete posoudit zdraví svého střeva. A v neposlední řadě i 77 konkrétních a vysoce aktuálních tipů pro zdravá střeva. Troufám si totiž říct, že velkou většinu naší populace trápí astma, různé kožní projevy, jako například akné a ekzémy, cukrovka, deprese a mnoho dalších. Ale velmi málo lidí včetně lékařů si tato onemocnění dá do spojitosti s propustným střevem. Tím samozřejmě nijak neodsuzuji ani nezpochybňuji práci lékařů, kteří pro vás v danou chvíli udělají to, co nejlépe sami dovedou a snaží se vám pomoci. Nejdůležitější je však přijmout fakt, že léky pouze potlačí příznaky, ale neřeší příčinu samotného onemocnění. A že jediným, kdo je zodpovědný za naše zdraví, jsme my sami. Knihu bych doporučila přečíst opravdu všem, kterým není lhostejná kvalita jejich života.

Knihu 77 tipů pro zdravá střeva doporučuji všem, kterým záleží na svém zdraví.

Autor: Verča