Recenze: Můj tajný život

Výborné studijní předpoklady jí do budoucnosti nestačily. Toužila po luxusu a cestování. Zařídila si to – jen musela žít dvěma životy.

I když Můj tajný život znám už od vydání, musím se přiznat, že jsem si základní informace začala hledat až poté, co jsem měla už pár desítek stran přečtených. Jako nezasvěcená jsem si myslela, že se jedná o výpověď ženy-společnice. Jako čtenář už jsem si nebyla jistá tím, zda se jedná o fiktivní osobu, nebo reálnou. Proto jsem začala zjišťovat, jak to je. Pod pseudonymem Lucie Hříšná se vážně skrývá reálná žena. Má blog a odvážné fotky na sociálních sítích. A tak tedy mohu pokračovat ve čtení příběhu, který je tak trochu k neuvěření.

Lucii je 23 a studuje vysokou školu v Praze, když začne s „kariérou“ luxusní společnice. Pochází z malé vesnice někde v Beskydech, kterou doslova nazývá huhulákovem. Na gymnáziu měla skvělé výsledky, mohla si vybírat, na kterou vysokou školu půjde. Stěžejní pro ni ale bylo dostat se ze zapadákova do civilizace a začít žít tak, jak si už dlouho představuje.

Lucka je taková zvláštní osoba. Na jednu stranu nesebevědomá, nespokojená se svými vlasy a poprsím, pocházející z ne moc dobře situované rodiny, podceňuje se. Na druhou stranu stejně tak, jak se někteří chtějí povyšovat nad ní, ona to dělá taky. Je precizní, snaživá. Je spokojená s jinými partiemi svého těla. Jde zcela evidentně po penězích a luxusu. Od mládí toužit vydělávat si na luxus odvěkým řemeslem, byť na „vyšší úrovni“, je poněkud netradiční vidina. Inteligentní holka si zvolí tuhle branži. Je to velmi rozporuplná kombinace. S tím, jak si klestí cestičku v dělání společnice, se mění i její charakter. Sebevědomí přibývá, ve vztahu ke klientům se zdá vše růžové, užívá si s nimi vše – sex, cestování, relax. Umí si muže omotat kolem prstu a manipulovat s nimi. Jestli je prolhaná, nebo si jen mnoho a mnoho věcí nechává pro sebe (ve vztahu vůči rodině nebo z taktnosti ke klientům), je už na zvážení nás čtenářů…

S nadsázkou mohu říct, že je to dobrá zaměstnankyně, která chce pokaždé potěšit svého klienta co nejvíc. Nebere to jako něco, do čeho se musí nutit. Jednak je díky tomu velmi dobře finančně zabezpečená, dostává dárky, dle svého přání cestuje, ale navíc sama miluje pocit extáze při skvělém sexu, čehož se jí vydatně dostává. Zálibu v sexu si pěstuje od čtvrtého ročníku gymnázia, kdy se setkává se starším mužem, který si ji vydržuje a zasvěcuje ji do všeho možného.

Lucie nás v každé kapitole seznámí s jedním ze zástupu klientů nebo jiných osob, které v oboru poznala.

Kniha Můj tajný život se čte dobře, je to oddechovka, záležitost na pár hodin či dní. Je otevřená, a tudíž se tam setkáváme s eroticky laděnými scénami. Co si budeme povídat, není to ani zdaleka nějaký masterpiece. Po tomhle deníku ale sáhneme hlavně ze zvědavosti, takže plní svůj účel. Je zajímavé dozvědět se, že takové řemeslo vážně existuje i u nás, na jaké úrovni, jaká je praxe. Je to něco, s čím se většina z nás běžně nesetká. Některé toto téma šokuje, jiní jím budou opovrhovat. Ale umím si představit i to, že si knihu potajmu čte nějaká mladá holčina a stává se pro ni návodem, jak přijít ke slušným výdělkům. No co, Pretty Woman také všichni milujeme, i když je to pohádka o… ehm, prostitutce.

Autor: Radka