Novinka Blanky Malé: humorná i pikantní – mimořádně se slevou 25 %

Recenze: Magické dimenze

U nakladatelství Synergie mám vždy jistotu, že objevím nějaké zajímavé vykládací karty, o kterých jsem dosud nevěděla. Bylo to tak i tentokrát. Magické dimenze mne sice zaujaly především svými ilustracemi, ale už před jejich používáním jsem si všimla, že se od normálních vykládacích karet, na které jsem dosud byla zvyklá, trochu liší. A právě to mne přesvědčilo o tom, že je musím vyzkoušet.

Karetní set Magické dimenze, který vyšel u nakladatelství Synergie, se skládá z 44 aktivačních a vykládacích karet a průvodcem, který vám s výkladem pomůže. Autorkou a zároveň i ilustrátorkou je Lightstar, mezinárodně uznávaná umělkyně a duchovní učitelka. Její umění je publikováno po celém světě a objevilo se již i v galeriích po celých Spojených státech. Ve svých sezeních také pomáhá klientům najít spojení se svým vyšším já a svými schopnostmi. Co se týče ilustrací k Magickým dimenzím, lze si je objednat i v tištěné podobě v různých velikostech na stránkách Lighstar Creations.

Samotný set má klasickou velikost, kterou můžete najít například u vykládacích karet Doreen Virtue a jiných. Už z toho důvodu bych jej doporučila spíše na domácí vykládání, na cestování do kabelky moc vhodný není. Hlavním úkolem karet je posílit a znásobit vaše intuitivní a věštecké schopnosti, pomoci získat jasnost a sebedůvěru, a to jak při výkladu, tak i při meditaci s kartami. Z toho už vyplývá, že je celá řada možností, jak tyto karty využít. Jak již bylo řečeno dříve, samotné karty fungují jak k výkladu, tak i k aktivaci. Průvodce vám všechny tyto možnosti jasně vysvětlí.

Nejprve vám v něm autorka vysvětlí důležitost a existenci magických dimenzí a to, jak je lze účinně využít k vašemu vlastnímu duchovnímu vývoji. Dále velmi jasně a přehledně rozděluje karty do několika hlavních kategorií, popisuje, jak nový balíček očistit a dále o něj pečovat, a nakonec zmiňuje i pár rad před samotným výkladem. Další dvě kapitoly se liší podle účelu, k jakému chceme karty využít. V první části autorka představuje různé druhy výkladu – od jedné karty až po složitější výklad s několika kartami. Osobně mne velmi zaujala druhá kapitola věnující se aktivačnímu výkladu, s kterým jsem se u vykládacích karet ještě nesetkala.

Samotný aktivační výklad se od toho klasického liší v tom, že se postupem času zlepšuje. Z toho tedy vyplývá, že je dlouhodobějšího rázu. S postupem času se totiž vykládající stále lépe a lépe dokáže naladit na energii karet, což pozitivně přispívá k samotnému výkladu. Nejčastěji se aktivační výklady zaměřují na léčení vztahů, těla či přivolání peněz. Poslední část průvodce se věnuje detailnímu popisu všech 44 karet. Samotné karty obsahují mimo ilustrace tři klíčová slova a samozřejmě i název. Co se týče jejich popisu, autorka jej rozděluje na nebeský a věštecký výklad a dodává informace o spřízněných krystalech a esenciálních olejích, které s kartou dobře rezonují a je možné je pro větší efektivnost využít při meditaci s danou kartou.

Pokud bych měla nějak shrnout vlastní zkušenosti s tímto setem, mohu s potěšením říci, že jsem nebyla vůbec zklamaná. I když jej zatím nevyužívám dlouho, už teď mohu s jistotou říct, že patří k mým oblíbeným. Přispívají k tomu jak nádherné ilustrace Lightstar, tak i přehledný a jednoduchý průvodce, s kterým je jedna radost pracovat. Dalším pozitivem je i přidaná hodnota v podobě aktivačního výkladu, s kterým jsem se setkala poprvé. Rozhodně nemohu nejinak než doporučit!

Hodnocení: 4/5
Autor: Kateřina Kopišťová