Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

UKONČENO - Dárek za vysvědčení od nakladatelství JOTA

archiv revue
Pojďte si udělat radost na vysvědčení. Sfoukněte dvě věci najednou. Udělejte si radost knihou a my se o dárek za vysvědčení pro dítě opět postaráme.
Vysvědčení je jen papír. Jedničky úspěch nezaručí a známka nereflektuje osobnost žáka. Jedničky, čtyřky, trojky, je to jedno. Schválně, kdo z nás si pamatuje, jaké měl vysvědčení třeba v 5. třídě? Neřešte známky, dárek za vysvědčení si zaslouží každé dítě.

Právě teď určitě sháníte dárek za vysvědčení, ale zároveň opravdu, hodně moc, potřebujete další knihu. Stejně jako my. Tak jsme si s nakladatelstvím JOTA řekli, že vám uděláme dvojtou radost. 

Kupte si alespoň jednu knihu od nakladatelství JOTA (třeba jejich současný bestseller Hygge) a my se už o dárek za vysvědčení postaráme. Do objednávky vám přibalíme Homerovu knihu. ZDARMA. 




Nakladatelství JOTA Nakladatelství JOTA není na trhu žádný nováček. Za téměř třicet let své existence na českém knižním trhu vydalo více než 2 500 titulů v celkem téměř 8 milionech výtiscích. 



Akce platí od 21. 6. 15:00 do 30. 6. 2018 do 23:59 hod., nebo do rozdání zásob, pouze na nákup, který bude mít v nákupním košíku knihu od nakladatelství JOTA. Pravidla naleznete níže.


Připravit, pozor, právě teď startují

ZÁBAVNÉ PRÁZDNINY S NAKLADATELSTVÍM JOTA.



DÁRKEM ZA VYSVĚDČENÍ OD NAKLADATELSTVÍ JOTA NEKONČÍME! SLEDUJTE NÁS DÁLE.
Třeba na FACEBOOKU KNIHCENTRUM.CZ 



Mrkněte na knižní bestsellery nakladatelství JOTA:
Stingl Miloslav Biografie cestovatelské legendy
Čeština
Stingl Miloslav Biografie cestovatelské legendy
Čeština

Stingl Miloslav Biografie cestovatelské legendy

3.0 1
1598 1310
IHNED odesíláme

Významný český cestovatel a spisovatel Miloslav Stingl po desítkách let zarytého mlčení souhlasil se zpracováním a zveřejněním svého neuvěřitelného životního příběhu, na který netrpělivě čekalo několik generací jeho věrných čtenářů. Fascinující život autora, který své etnografické výzkumy uveřejnil ve 43 knihách, jež vyšly ve 240 vydáních v nákladu převyšujícím 17 milionů výtisků, je dodnes opředen mnoha dohady a tajemstvími.

Jak je možné, že v době neprodyšně uzavřených hranic procestoval 150 zemí celého světa? Proč si ho indiánský kmen ze Severní Ameriky vybral za svého náčelníka? Co mu pomohlo přežít děsivou námořní katastrofu u břehů Afriky během jedné z jeho jedenácti plaveb kolem světa? Během dvaceti let, která prožil za hranicemi své země, se mu svět měnil doslova před očima. Podívejte se v jeho vzpomínkách na průběh karibské krize přímo z obklíčeného ostrova nebo prožijte dramatickou cestu za neznámými indiánskými kmeny hluboko v neprobádaných pralesích Nové Guineje. O překvapivá setkání se slavnými krajany, vládci a světoznámými osobnostmi nebude nouze!

 

Kniha Stingl Miloslav Biografie cestovatelské legendy získala ocenění Český Besteller za rok 2016 v kategorii Cestopisy a reportáže.

Retro ČS
Čeština

Retro ČS

4.0 1
498 408
IHNED odesíláme

Retro ČS čtenáře vrátí do let socialistického konzumu – k věcem každodenní spotřeby, které provázely (anebo v nedostatkové socialistické ekonomice naopak neprovázely) průměrného obyvatele Československa. Pestrý obrazový doprovod umožní každému připomenout si éru čtyr dekád před rokem 1989.

Autor Michal Petrov využívá bohatství osobního archivu, který určitě patří k nejrozsáhlejším u nás. S pomocí vlastních zkušeností a na základě dobové reklamy se pokouší alespoň částečně rekonstruovat regály socialistických samoobsluh.

Železná opona znamenala občanské nevolnictví, zároveň ale i bezpečí rezervace pro původní domácí výrobu a specifické značky. Ty, které jsme v porevoluční euforii stejně vášnivě odvrhli, jako se k nim po nasycení těmi globálními nadšeně vracíme. Kniha nabízí snímky toho, co jste měli rádi, at už v ústech, nebo v dětském pokoji, kde ani jedna z hraček nepocházela z Číny. Připomíná dobovou reklamu, socialistickou estetiku, probouzí vzpomínky.

Kniha Retro ČS získala ocenění Český bestseller za rok 2013 v kategorii Odborná a populárně naučná literatura pro dospělé.

Století Miroslava Zikmunda
Tato kniha není životopisem Miroslava Zikmunda. Je to pozvánka do světa pověstného archivu. Je to posezení u stolu s Miroslavem Zikmundem. Nalejete si hlteček slivovice do kameniny anebo sklenku těžšího, plnějšího červeného vína, takhle to děláváme my. Můžeme vás ujistit, že za každým příběhem se kromě jiného skrývá i konkrétní debata, kterou jsme vedli a která uváděla témata v souvislosti. Je to vstupenka do lunaparku jménem život (anebo dějiny), kde si sednete tu na horskou dráhu, tu do domu hrůzy, jindy vás odnese tobogán jménem náhoda. Půjdete s námi po stopách vzniku filmu Století Miroslava Zikmunda, po stopách života Miroslava Zikmunda a tím i po mezních situacích celé naší republiky. Jak Miroslav Zikmund říká: „Byl jsem zplozen ještě za Rakouska-Uherska a narodil se do prvních dnů republiky. Proto ji celý život považuji za svého o krapátek staršího bráchu.“ Kniha obsahuje dosud nepublikované informace, dobové fotografie a ilustrace Elišky Chytkové. Vydejme se napříč dějinami a nechme si vyprávět příběh minulého století mužem, který jej zažil...
Hygge
Ocenění
Čeština

Hygge

4.7 6
348 285
IHNED odesíláme
Proč jsou Dánové nejšťastnějšími lidmi na světě? Odpovědí je hygge, říká Meik Wiking, ředitel Institutu pro výzkum štěstí v Kodani. Hygge je pocit, který zažíváte během bouřky, když jste v pohodlných ponožkách schoulení na pohovce, přikrytí měkkou dekou. Je to ten pocit, když u stolu osvětleném svíčkami společně se svými milovanými jíte své oblíbené jídlo a povídáte si. Je to pocit, který se vás zmocní, když se s šálkem oblíbené kávy v ruce díváte na rudé ranní světlo na jasné modré obloze. Hygge je o atmosféře a prožitku. Je to o sdílení se s lidmi, které máme rádi. Pocit domova. Pocit bezpečí. Pocit vnitřního klidu a blaženosti. Tato kniha vám nabídne rady a tipy, jak know-how nejšťastnějšího národa na světě můžete využít ve svém životě i vy. * Udělejte si pohodlí. Dejte si přestávku. * Buďte tady a teď. Vypněte telefony. * Ztlumte světlo. Zapalte svíčky.* Nalijte si víno. Pusťte si svůj oblíbený film. * Budujte vztahy. Udělejte si čas na své blízké. * Přestaňte jíst jen a pouze zdravě. Dort je zcela rozhodně hygge. * Žijte dnes tak, jako by už zítřek nikdy neměl přijít. Praktický průvodce dánskou životní filozofií, který byl přeložen do 28 jazyků.
Kniha Hygge získala ocenění Český bestseller za rok 2017 v kategorii Zdraví a životní styl.















Pravidla a podmínky marketingové akce:

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor) organizuje v termínu od 21. 6. 2018 od 15:00 do 30. 6. 2018 do 23:59 hod., nebo do rozdání zásob Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922), marketingovou akci pod názvem „Dárek za vysvědčení" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
https://www.knihcentrum.cz/darek-za-vysvedceni-od-nakladatelství-JOTA



2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE



2.1. Pokud zákazník v období od 21. 6. 2018 od 15:00 do 30. 6. 2018 do 23:59 hod., nebo do rozdání zásob Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922), nakoupí cokoliv od nakladatelství JOTA, získá Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922) ZDARMA (dále jen dárek). Akce platí do rozdání zásob určeného počtu dárku, maximálně do 30. 6. 2018 do 23:59 hod. Marketingová akce platí v internetovém knihkupectví www.KNIHCENTRUM.cz. Pro jednu vyexpedovanou objednávku dle pravidel marketingové akce a zároveň dle obchodních podmínek e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz, je možné získat pouze jeden dárek.



2.2. Tato marketingová akce platí pro objednávky, které budou mít hmotný sortiment v nákupním košíku.



2.3. Celkový počet dárků na marketingovou akci je 240 ks.



2.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím dárku.



2.5. Zákazník má nárok vrátit dárek, ale veškeré náklady spojené s vrácením dárku hradí daný zákazník. Pro vrácení dárků používejte adresu uvedenou v kontaktech na www.knihcentrum.cz/kontakty a na balík pod názvem firmy KNIHCENTRUM.CZ, s. r. o., napište "Vrácení – Homerova kniha".



2.6. Zákazník bere na vědomí, že www.KNIHCENTRUM.cz má na skladě určený počet dárků a marketingová akce platí do rozdání zásob dárků, nebo maximálně do 30. 6. 2018 do 23:59 hod.



2.7. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.





3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ



3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.



3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.



3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na dárek, na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.



3.4. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání dárku nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, dárek je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji. Při vrácení zakoupeného zboží, zákazník musí dárek vrátit.



3.5.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.



3.6. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.



3.7. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.



V Ostravě dne 21. 6. 2018











Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Související produkty
Čeština

Život zn. Hygge

3.6 7
298 58
Vyprodáno
Čeština

Vášnivý sprosťák (2.)

3.5 2
368 302
IHNED odesíláme
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Na obálce je právem i text, v němž je Shari Lapena nazývána jako Královna rodinných psychothrillerů. Jakožto čtenáři se totiž ocitneme rovnou v několika rodinách. Každá z nich je jedinečná a každá se potýká s různými problémy. Nejvíc se však zaměříme na tu, z níž se ztratí devítileté děvče.
Anglie. Rok 1348. Nesourodá skupinka devíti lidí prchá před morem. Každý z nich skrývá nějaké tajemství a na jednoho by si ostatní měli dávat pozor. To, co připomíná klasiku v novém kabátku, se změní v detektivku šmrncnutou hororem. Lidé umírají a není to jen kvůli morové nákaze.
Hoďte si do košíku leporelo, zároveň nakupte nad 700 Kč a máte k tomu dětské knihomolské body ZDARMA. Tato akční nabídka platí pouze pro nákup na e-shopu a jen do rozdání zásob.